Redactiecommissie

Ronald van Lienen

Marianne Op 't Eijnde

Marcel Roos

De Redactiecommissie verzorgt de communicatie voor de club. Zij beheren de website, de FacebookTwitter en Instagram accounts, maken de nieuwsbrief en ondersteunen de andere commissies bij het produceren van communicatiemateriaal zoals programmaboekjes, posters en ander promotiemateriaal.

De redactie ontvangt heel graag input van de leden. Dus heb je een mooi verslag geschreven, organiseer je een feestje, of wil je iets anders delen met de club? Stuur ons een berichtje via redactie@hvzaanstreek.nl en voor je ’t weet staat het online.

Contact: redactie@hvzaanstreek.nl

De kantinecommissie houdt zich bezig met de inkoop, bardiensten en een gezellige sfeer in onze kantine op Sportpark Jagersveld: Het VerZetje.

Contact: kantine@hvzaanstreek.nl

Sponsorcommissie
Jeugdraad

Antoon Buffing

Marianne Op 't Eijnde

Milo Oehler

Thomas

Robin

Jasper Dielemans

Zonder sponsors kan een ambitieuze vereniging als HV Zaanstreek niet bestaan. Daarom bedenkt de Sponsorcommissie continu nieuwe ludieke acties om fondsen te werven, zoals Sponsorkliks en de Grote Club Actie. En om structurele inkomsten te garanderen heeft de commissie een aantal aantrekkelijke pakketten samengesteld voor langdurige samenwerkingen met bedrijven. Meer weten over hoe jij de sponsorcommissie kunt steunen? Bekijk dan deze pagina’s:

Contact: sponsorcommissie@hvzaanstreek.nl

De Jeugdraad is een commissie van jeugdleden, voor jeugdleden. (Onder begeleiding van Jasper Dielemans en Martina Homburg).

Jaarlijks organiseert de Jeugdraad tal van leuke activiteiten voor de jongste handballers van HV Zaanstreek. Zo zijn zij bijvoorbeeld verantwoordelijk voor het Paasontbijt, het Kersteten en toffe feesten.

Heb je vragen, tips of ideeën voor de Jeugdraad, stuur dan een mailtje naar jeugdraad@hvzaanstreek.nl

Activiteitencommissie
Overige Commissies

Inge Arends

Robin van den Boog

Michael Zaaijer

Scheidsrechterscommissie
Paul Kruijshaar | skp@hvzaanstreek.nl

Toernooicommissie
Antoon Buffing, Paul Kruijshaar, Jasper Dielemans | toernooi@hvzaanstreek.nl

Technische Commissie Jeugd
Jasper Dielemans

Technische Commissie Senioren
Ronald van Lienen

Dian Vuur

Sipke Kloosterman

Peter Slemmer

Marion Meijer-Janson

Click edit button to change this text. Lorem ipsum dolor sit amet, consectetur adipiscing elit. Ut elit tellus, luctus nec ullamcorper mattis, pulvinar dapibus leo.

De Activiteitencommissie is opgericht op 2 april 2014. Onze tweeledige missie luidt als volgt:

• Het vergroten van plezier en het bevorderen van activiteiten binnen de handbalvereniging.
    • Extra inkomsten voor de vereniging genereren door de georganiseerde activiteiten.

Contact: activiteiten@hvzaanstreek.nl