Zonder sponsors kan een ambitieuze vereniging als HV Zaanstreek niet bestaan. Omdat structurele sponsorinkomsten nodig zijn om de vereniging ook in komende jaren financieel gezond te houden, streven wij ernaar om sponsors langdurig te binden en te koesteren. Dit houdt in dat we sponsors als een belangrijk onderdeel van onze vereniging beschouwen, en hen een optimaal product willen aanbieden.

In onze brochure vindt u een overzicht van de sponsormogelijkheden. Natuurlijk bieden wij tenuesponsoring, maar ook een reclamebord langs ons A-veld of aandacht op onze sociale media kanalen tot de opties. In de brochure vindt u de zorgvuldig samengestelde pakketten die wij aanbieden, maar uiteraard staan wij ook open voor andere ideeën en invullingen. Bovendien is het mogelijk om een gezamenlijk sponsorschap te organiseren, waarbij beide sponsors de helft van de bijdrage betalen.

Heeft u nog vragen of wilt u graag eens verder praten over de mogelijkheden voor samenwerking? Neem dan gerust contact met ons op. We gaan graag met u in gesprek.

Download de sponsormap

Sponsor Map HVZaanstreek 2023