Begin het schooljaar sportief!

HV Zaanstreek organiseert jaarlijks een schoolhandbaltoernooi in september.

Voor wie? Groepen 3 t/m 8

Wanneer? Maandag 25 t/m donderdag 28 september 2023

Hoe laat? Dagelijks Tussen 17.00 en 20.00 uur

Waar? Terrein van HV Zaanstreek, Sportpark Jagersveld Zaandam

Goed om te weten

• Bekijk het informatieboekje hier: Nog niet beschikbaar
  • Iedere school krijgt bij aankomst op het toernooi een begeleider vanuit HV Zaanstreek toegewezen.
  • Het streven is om op de maandag groep 7 te laten spelen, op dinsdag groep 8 meisjes ,  woensdag groepen 3 t/m 6 en op donderdag groep 8 jongens. Zoals altijd zijn alle wedstrijden per leeftijdsgroep op 1 middag/avond (17:00 – 20:00), zodat er direct na de laatste wedstrijden een afsluiting voor de groep is inclusief de prijsuitreiking.
  • De winnaars van jongens groep 8 en meisjes groep 8 mogen meedoen aan het District-kampioenschap (voorronde voor het NK) volgend jaar. Helaas kunnen hier geen gemengde teams aan meedoen. Denk hieraan bij uw inschrijving!

Wilt u zich aanmelden? Dat kan via: inschrijfformulier HV Zaanstreek schoolhandbal 2023

Heeft u nog vragen? Neem dan gerust contact op met de organisatie via schoolhandbal@hvzaanstreek.nl.

Tot ziens op ons toernooi!

Nieuws

Afgelopen week vond de 10e editie van het schoolhandbal plaats. Wederom kunnen we spreken van een geslaagd toernooi. Allereerst dank aan de vele vrijwilligers die telkens weer de diverse (noodzakelijke) klusjes oppakten tijdens deze dagen. Ook mooi om te zien dat onze jeugdleden zich inzetten voor onze club tijdens deze dagen. Speciale dank voor Anja en Ronald, die het elk jaar weer voor elkaar krijgen de bezetting tijdens deze dagen rond te breien.

De weergoden waren ons goed gezind, zodat de kinderen heerlijk konden handballen op onze mooie nieuwe velden.
Je merkt dat handbal op deze scholen meer aandacht krijgt gedurende de jaren dat we het schoolhandbal organiseren, want het niveau was heel behoorlijk te noemen. Voor veel teams was er na afloop een beker en uiteraard voor iedereen ons traditionele tasje met medaille.  Dit jaar hadden we zelfs een schitterend jubileum tasje. Een collectersitem zeg ik alvast.

Bij de meiden groep 8 won de dijk, bij de jongens groep 8 van et buut. Zij mogen zich opmaken voor de regiofinales in mei 2020.

Wij hebben wederom genoten,

Tot volgend jaar weer